Remarketing – az új feliratkozás!

Remarketing – az új feliratkozás!Írta: KLSoft, 2014.05.31, 18:15:59-kor


Mi ez az új szó? Hallotta már, de nem tudja mit jelent? Megint valami idegen kifejezés, amit meg kell tanulni? Ennél sokkal egyszerűbb dologról van szó a remarketing szó kapcsán…


Mi is az a remarketing?

Legegyszerűbb talán egy példán bemutatni: beszélgetek egy barátommal, új túracipőt vásárolt magának, nekem is elmesélte hol, milyet, és megjött a kedvem nekem is a túracipőkhöz. Este hazaérek, és az interneten rákeresek több hasonló lábbelire, de csak nézelődöm, informálódom. Ezek után pedig még napokig szinte minden webhelyen cipőreklámokkal találkozok (youtube videók előtt, apróhirdetési oldalakon, egyéb reklámfelületeken). Mindenhol túracipőket szeretnének nekem eladni…

Hát ez a remarketing! Máshogy fogalmazva egy korábban meglátogatott áruház, cég, weboldal megpróbál a későbbiek során visszaterelni a vásárláshoz, célzott hirdetésekkel kíván újra a honlapra irányítani. – Visszatérek, vásárolok, én is és a weboldal is jól járt! :)

Remarketing

Ez az új feliratkozás…

Az elmúlt egy-két év során az e-mail, hírlevél feliratkozók egyre nehezebben, lassabban kezdtek jönni. Az emberek már nem olyan szívesen adják meg az adataikat, mint korábban, jobban meg kell dolgoznunk azért, hogy a kapcsolatot tudjuk tartani a weboldalunk látogatóival, vásárlóival.

A remarketing ezt a nehézséget hivatott enyhíteni, azzal, hogy folyamatosan visszatereli a potenciális látogatókat, vásárlókat a weboldalra.

Hogy hogyan működik?

Ez egy hosszabb leírás és tananyag lenne, most nem is ez a lényeg.

Ami most fontos számunkra az az, hogy mindezt használhatjuk a Google hirdetéseknél és a Facebook hirdetéseknél is!

Miért érdemes használni ezt a lehetőséget?

Erre a legegyszerűbben néhány tippel, példával válaszolhatok!

Tipp #1:

Forgalom érkezik a weboldalra (fizetett vagy organikus, természetes látogató), aki böngészik, majd feliratkozás, vásárlás nélkül távozik. Ezeket a látogatókat a jövőben újra elérhetem a remarketing során, amikor is reklámozhatom neki a beugró termékem, az ingyenes tanulmányom, egy vásárlási kuponom, vagy bármi mást! A lényeg, hogy újra a weboldalam irányába terelhetem a látogatókat.

MA már elérem ezeket a látogatókat újra, tegnap őket elveszítettem volna (talán örökre)

Tipp #2:

A hezitáló látogatók visszacsábítása és vásárlásra ösztönzése. Jött a látogató, szétnézett, de még nem vásárolt (mint én, amikor megnéztem több túracipőt is különböző áruházakban). Ennek a látogatónak azonnal tudunk egy kedvezményes ajánlatot hirdetni, ami nagy eséllyel visszahívja és vásárlásra ösztönzi a látogatót! – A folyamatos hirdetés gondolkodásra készteti a látogatót!

Tipp #3:

Van egy akciós csomag, egy kampány a weboldalon, amire rá is kattintanak a látogatók, de még nem vásárolnak. Őket a későbbiekben tovább lehet követni az ajánlattal – persze csak a kampány végéig.

Tipp #4:

Az örök webáruházas probléma: a látogató elkezd vásárolni, bedobja a terméket a kosárba, de nem veszi azt meg. Elhagyja a kosarát! Borzasztó érzés látni nap mint nap a teli, de nem megvásárolt kosarakat. A remarketing segítségével ezeknek a nemvásárlóknak is tudunk egy speciális ajánlatot adni! pl. jöjjön vissza, vegye meg a kiválasztott termékeket, és ingyen szállítjuk ki neki a csomagot, vagy kap egy kedvezményre jogosító kupont…

Összegezve: a remarketing segítségével lehetőségünk van azokat a látogatókat és vásárlókat újra elérni, akiket tegnap még elveszítettünk volna.

Aki tegnap eltűnt volna a szemünk elől vásárlás nélkül, azt immár vissza tudjuk csábítani hozzánk célzottan, hatékonyan.




Ne maradjon le a következő cikkünkről:
iratkozzon fel most a blogértesítőnkre!

Cikkek


címkefelhő

Adwords Ajánlatkérés ÁRAJÁNLAT ÁSZF bemutatkozó cég bővítés családbarát árak egyedi megoldások egyedi elképzelés weboldalak felújítása frissítések grafika híreink Honlapok Honlapkészítés Honlapfelújítás Honlaptervezés ingyenes árajánlat körlevél kampányok karbantartás Keresőoptimalizálás wablap-készítés weboldal készítése kialakítás kivitelezés KLSoft látványtervek magánszemély megbízható megfizethető megoldások Hírlevél megvalósítás mindenkinek PHP Referenciák Rövid határidő rugalmas ügyintézés Segítünk sikeres szervezetek szolgáltatások tervezés ügyintézés Blogbejegyzés vállalkozás webáruház webes megoldások weblap Weboldal weboldal-karbantartást Webprogramozás