4 hasznos tipp a Facebook megújult bejegyzés-időzítés funkciójához

4 hasznos tipp a Facebook megújult bejegyzés-időzítés funkciójáhozÍrta: KLSoft, 2013.11.24, 11:29:55-kor


Az előző cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy a Facebook a napokban megváltoztatta, és leegyszerűsítette az bejegyzések időzítésének funkcióját. Ennek a hatékony használatára adunk most 4 hasznos tanácsot!


1. Minden bejegyzést időzítve jeleníts meg!

2. Variáld, rotáld a bejegyzések típusait!

3. Ha megosztasz egy tartalmat, akkor időzíts be rögtön még 3 bejegyzést!

4. Légy következetes!


Minden bejegyzést időzítve jeleníts meg!

Ennek akkor van a legnagyobb jelentősége, ha több adminisztrátora is van az oldalnak, ha többen osztjátok meg a tartalmakat. Ismerős lehet az a helyzet, amikor egy jól kidolgozott tartalmat megjelenítesz, majd egy kolléga / üzlettárs kb 2 perccel később egy másikat oszt meg. Ekkor a két bejegyzés hatása szinte kioltja egymásét. Nem fog eljutni egy-egy bejegyzés olyan sok emberhez, mintha lett volna a megjelenések között legalább fél óra különbség.

A másik eset: van valami aktualitás, amit megosztasz, de a kollégád kb 5 perccel ezelőtt már megosztotta… Időzítéssel ezeket a bakikat is ki lehet küszöbölni!

Egyedül dolgozol, de használod az időzítéseket? Ekkor is érdemes mindent így megjeleníteni. Még akkor is, ha valami aktuálisat, frisset, gyorsan akarsz feltölteni. Lehet, hogy korábban (akár 2 hónapja) beállítottál valamit, ami pont most jelenne meg, és az előző eset esne meg Veled is.
Megoldás: időzítsd a bejegyzést kb 5 perc múlva esedékes időpontra, és ugorj a tevékenységnaplóba. Itt látod, hogy mikor esedékes a következő bejegyzés: Ha a mostani és a következő között sok idő telik el, akkor akár azonnal aktiválhatod is a friss bejegyzést, ha viszont nagyon közel esnek egymáshoz az időpontok, akkor változtasd meg mostani írást, és hagyj legalább 20 percet a két poszt között.

4 tipp az időzített bejegyzésekhez

Variáld, rotáld a bejegyzés típusokat:

Ez a tanács nem csak az időzítésekre vonatkozik, viszont így jól rendszerezetten láthatod a következő órák, napok, hetek megjelenéseit.

Ha a látogatóid csak akciókat látnak, akkor egy idő után „immunissá” válnak a tartalmaid iránt. Ha csak vicceket, akkor komolytalanná válsz, és „viccoldalként” lesz beskatulyázva az oldalad. Ha csak szakmai cikkekkel kommunikálsz, akkor az „egyszerű látogatók” fognak elkerülni, hiszen mindig csak szakmázol…

Aranyszabály, hogy a bejegyzések típusait folyamatosan érdemes forgatni. Egy-egy szakmai cikk után jöhet egy vicces kép, egy kis aktualitás, egy galéria, egy link, egy akció, és kezdjük elölről az egészet. Mindig legyél változatos!

Ha időzíted a bejegyzéseidet, akkor jól látod már előre is, hogy milyen tartalom után mit szeretnél megosztani, és ha kezd egyhangúvá válni a kommunikáció, akkor már látod is, hogy hol kell változtatni ezen.

4 tipp az időzített bejegyzésekhez

Ha megosztasz egy tartalmat, akkor időzíts be rögtön még 3 bejegyzést!

Egy-egy új fontos bejegyzés, egy szakmai cikk elkészítésébe rengeteg időt lehet beleölni. Ha ezt megosztjuk egyszer, akkor lehet, hogy a célcsoport csak egy morzsányi szeletéhez jut csak el, szinte kidobtuk a munkánkat az ablakon.

Ha elkészültél egy új termékkel, egy új cikkel, és azt megosztod, akkor gyorsan időzítsd be még 2-3 alkalomra a megjelenítését. Most még friss az élmény, többféleképp is tudsz beszélni a tartalomról, használd ezt ki! Időzítsd be a megjelenést holnapra is, majd akár egy hét múlva esedékes időpontra, és ha már csinálod, akkor időzítsd ezt a következő hónapra! Így a fáradságos munkával elkészített anyagod többször is megjelenik, mindig aktuális marad. (a járulékos haszon pedig ezen felül az, hogy folyamatosan van olyan tartalmad, amit meg lehet jeleníteni az üzenőfalon)

Légy következetes!

Ez is aranyszabály a Facebook oldalon (is), nem csak az időzítésre vonatkozik. Az időzített bejegyzésekkel viszont jól nyomon követhető, rendszerezhető a kommunikáció. Légy következetes! Ne azt az elvet kövesd, hogy „akkor írok amikor van rá időm, vagy eszembe jut valami”, vagy egy napon 20 alkalommal is újdonsággal jelentkezel, aztán 1-2 hétig semmi. Oszd be a tartalmakat, és rendszeresen kommunikálj! Itt van előtted a 20 új bejegyzés, időzítsd be őket a következő egy hétre egyenlő elosztással. Sokkal nagyobb elérést fogsz hozzájuk kapni, mintha egy délelőtt alatt mindet megosztanád!

Ha az előző három pontban leírtakat folyamatosan betartod, akkor ez a negyedik pont magától működni fog!


 

A bejegyzés időzítések átalakításával a Facebook nagyon sokunk dolgát tette sokkal könnyebbé. Érdemes kihasználnunk a benne rejlő lehetőségeket. Egy kis figyelemmel sokkal több elérést, követőt, és összességében bevételt érhetünk el a Facebookos kommunikációnk segítségével!

Ti használjátok az időzített bejegyzéseket? Mi a véleményetek róla? Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat!




Ne maradjon le a következő cikkünkről:
iratkozzon fel most a blogértesítőnkre!

Cikkek


címkefelhő

Adwords Ajánlatkérés ÁRAJÁNLAT ÁSZF bemutatkozó cég bővítés családbarát árak egyedi megoldások egyedi elképzelés weboldalak felújítása frissítések grafika híreink Honlapok Honlapkészítés Honlapfelújítás Honlaptervezés ingyenes árajánlat körlevél kampányok karbantartás Keresőoptimalizálás wablap-készítés weboldal készítése kialakítás kivitelezés KLSoft látványtervek magánszemély megbízható megfizethető megoldások Hírlevél megvalósítás mindenkinek PHP Referenciák Rövid határidő rugalmas ügyintézés Segítünk sikeres szervezetek szolgáltatások tervezés ügyintézés Blogbejegyzés vállalkozás webáruház webes megoldások weblap Weboldal weboldal-karbantartást Webprogramozás