Megváltoztak a Facebook borítófotókra vonatkozó szabályai

Megváltoztak a Facebook borítófotókra vonatkozó szabályaiÍrta: KLSoft, 2013.03.21, 18:12:14-kor


Az elmúlt napokban újabb változásnak lehettünk részesei, mi akik a Facebookot használjuk. A jelenlegi változások azonban szépen csendben mentek végbe, nem volt nagy felhajtás a bejelentésekkel.
Az új szabályok – pontosabban a megváltozott szabályok a Facebook borítóképeire vonatkoznak. Komolyabb változás ezzel a területtel kapcsolatban tavaly volt, amikor részletesen ki is fejtettük az erre vonatkozó irányelveket.
Néhány gondolatban azért fussunk át újra a régi, majd pedig – főképp az új szabályokon!
Szabályok

A szabályok lényege magyarul, röviden, szabad fordításban:
A borítóképek a következőket nem tartalmazhatták:
  • 20%-nál több szöveges tartalom
  • árat, vagy vásárlási információt tartalmazó részt, pl. 40%-os kedvezmény, vagy „töltsd le innen és innen”.
  • Elérhetőségi információkat, úgy mint: webcím, email, telefonszám, vagy bármilyen olyat, amely a névjegy oldalon szerepel
  • hivatkozást bármely Facebook funkcióra – Like-olj miket, oszd meg az oldalt, stb., a borítófotó nem tartalmazhat erre vonatkozó nyilat sem.
  • Bármilyen interakcióra való felkérést: szerezd meg most, mondd el a barátaidnak, stb.
Ha pedig most nézzük, akkor a következő szabályok érvényesek:
Minden borítókép publikus. Ez azt jelenti, hogy bárki, aki megnézi az adatlapod, látni fogja a borítóképed. A borítóképek nem lehetnek megtévesztők, félrevezetők, és nem sérthetik mások szerzői jogait. Az oldal tulajdonosok nem kérhetik / ösztönözhetik a látogatókat arra, hogy a saját adatlapjukra töltsék fel az adott oldal borítóképét. A borítókép arányaiban nem tartalmazhat 20%-nál több szöveget!

Mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagyon nagy szabadságot! Az eddigi korlátozó rendelkezések nagy része kikerült a szabályokból, így lehetőségünk nyílik a következőkre:
  • hirdetést helyezhetünk el a borítóképben
  • akciót, terméket, szolgáltatást tudunk reklámozni benne
  • nyilakat feliratokat tudunk elhelyezni benne, ami cselekvésre (megosztás, Like-olás, terjesztés) szólítja fel a látogatókat
  • Elérhetőségi adatokat jeleníthetünk meg, webcímet, e-mail címet, telefonszámot, stb.
  • Mindezt úgy tehetjük meg, hogy közben 20%-nál ne legyen több szöveg a borítón!
Új fajta borítókép
(Példa az új borítókép adta lehetőségekre)

Ha mindezeket áttekintjük, akkor nagyon sok lehetőséget ad számunkra a Facebook a borítófotókkal! Fontos azonban, hogy szem előtt tartsuk a nemrégiben bemutatott újításokat is, melyek egyikeként az új Page Like hirdetésben megjelenik a borítókép is! Tehát olyan grafikát kell csinálnunk / csináltatnunk, ami lekicsinyítve is jól néz ki!

Ön kihasználja az újítások adta lehetőségeket? Véleményem szerint nem szabad kihagyni ezt a hirdetési lehetőséget sem!

Forrás: Mari Smith bejegyzése




Ne maradjon le a következő cikkünkről:
iratkozzon fel most a blogértesítőnkre!

Cikkek


címkefelhő

Adwords Ajánlatkérés ÁRAJÁNLAT ÁSZF bemutatkozó cég bővítés családbarát árak egyedi megoldások egyedi elképzelés weboldalak felújítása frissítések grafika híreink Honlapok Honlapkészítés Honlapfelújítás Honlaptervezés ingyenes árajánlat körlevél kampányok karbantartás Keresőoptimalizálás wablap-készítés weboldal készítése kialakítás kivitelezés KLSoft látványtervek magánszemély megbízható megfizethető megoldások Hírlevél megvalósítás mindenkinek PHP Referenciák Rövid határidő rugalmas ügyintézés Segítünk sikeres szervezetek szolgáltatások tervezés ügyintézés Blogbejegyzés vállalkozás webáruház webes megoldások weblap Weboldal weboldal-karbantartást Webprogramozás