Mit tegyenek a Facebook oldal-tulajdonosok az új hírfolyam bevezetéséig?

Mit tegyenek a Facebook oldal-tulajdonosok az új hírfolyam bevezetéséig?Írta: KLSoft, 2013.03.09, 11:28:24-kor


A napokban bemutatott új Facebook hírfolyam újra feladatokkal látja el a céges oldalak tulajdonosait is.
Alig egy évvel ezelőtt kerültek bevezetésre – kötelező jelleggel – a céges oldalakon az idővonalak, a mostani változások ismét hatással lesznek a Facebook lapokra. Az új hírfolyam segítségével attraktívabb, figyelemfelkeltőbb módon látszik az, ha egy-egy ismerős kedvel egy oldalt, és máshogy jelennek meg a fizetett oldal bejegyzések is.

Nézzük a változásokat szépen sorban, röviden:

Külön hírfolyam a követett oldalaknak:

A sokféle hírfolyam közül lehetőség nyílik olyan változat használatára is, ahol az általunk követett oldalak (vagyis azok, amelyeket kedvelünk) bejegyzései látszanak. Az újdonságok bemutatását övező sajtótájékoztatón nem esett szó róla, de a legtöbb értelmezés szerint itt minden bejegyzés látszani fog! Ez pedig sokkal több látogatót tud az oldalalunkra vonzani! (Fontos kérdés ugyanakkor, hogy a felhasználók mennyire fogják használni ezt a fajta hírfolyam-verziót…)
Követett oldalak hírfolyama

Nagyobb képek a hírfolyamon:

Az egyik legszembetűnőbb változás a hírfolyamon a nagyobb képek, nagyobb videók megjelenítése. A nagyobb képeknél viszont előtérbe kerül az a feladat, hogy minőségi fotókat használjunk a bejegyzésekhez. Ez a változás igaz az egyszerű kép alapú bejegyzésekre, videókra, térképekre is.
Az eddig bemutatott sajtóanyagok között két féle megjelenítés volt látható az új rendszer szerint: olyan, ahol a bejegyzés felirata a kép felett volt látható, és olyan is, ahol a kép felső részén kerül megjelenítésre bejegyzés szövege. Hamarosan meglátjuk, hogy melyik verzió lesz a befutó.
Nagyobb facebook képek

Ajánlott oldalak:
Ha egy ismerősünk LIKE-ol egy oldalt, akkor a hírfolyamon az is megjelenik. Eddig az oldal logója jelent meg, közös ismerősökkel és rövid szöveggel. Az új rendszer szerint viszont az oldal borítóképe, logója, és a közös ismerősök fényképe jelenik meg sokkal nagyobb, és figyelemfelkeltőbb módon.
Ajánlott oldalak

A linkek forrásmegjelölése:
A linkek jobb oldalán ezentúl megjelenik a link publikálójának Facebook logója. Ezek a tartalmak pedig YouTube videók, blog bejegyzés linkek, cikkek egy portálon. Ezzel tehát felismerhető lesz a forrás akkor is, ha nem mi rakjuk fel a linket, hanem bárki más a Facebookról.

A feladataink tehát:

  • új, minőségi képek használata a bejegyzéseikben
  • Ha az oldalon a címünk is fontos, akkor ellenőrizni, hogy helyesen jelenik-e meg a térképen is?
  • Az idővonalunk borítója és logója is szépen jelenik-e meg kis méretben?
  • Az eddig megosztott tartalmaink minősége megüti-e azt a minőséget, mely alkalmassá teszi azokat a további megjelenésre is.
Szerencsére a Facebook változásai mindig fokozatosan kerülnek bevezetésre, így van időnk felkészülni az újdonságokra.

A képek forrása: Facebook Studio



Ne maradjon le a következő cikkünkről:
iratkozzon fel most a blogértesítőnkre!

Cikkek


címkefelhő

Adwords Ajánlatkérés ÁRAJÁNLAT ÁSZF bemutatkozó cég bővítés családbarát árak egyedi megoldások egyedi elképzelés weboldalak felújítása frissítések grafika híreink Honlapok Honlapkészítés Honlapfelújítás Honlaptervezés ingyenes árajánlat körlevél kampányok karbantartás Keresőoptimalizálás wablap-készítés weboldal készítése kialakítás kivitelezés KLSoft látványtervek magánszemély megbízható megfizethető megoldások Hírlevél megvalósítás mindenkinek PHP Referenciák Rövid határidő rugalmas ügyintézés Segítünk sikeres szervezetek szolgáltatások tervezés ügyintézés Blogbejegyzés vállalkozás webáruház webes megoldások weblap Weboldal weboldal-karbantartást Webprogramozás