Rémálom, vagy kánaán a 2013-as év a webáruházaknak?

Rémálom, vagy kánaán a 2013-as év a webáruházaknak?Írta: KLSoft, 2013.01.05, 15:45:29-kor


2013-ban két nagy óriáscég is megjelenik a magyar webáruházak piacán. Idén nyitja meg kapuit az Amazon.com és a Tesco magyar online kereskedelmi ágazata is.
Az elmúlt hetekben nagy port kavart a magyar online médiában a hír, hogy a hatalmas nemzetközi kereskedőház, az Amazon.com megnyitja magyarországi webáruházát. A világviszonylatban legnagyobb forgalommal rendelkező online áruházak közé tartozó cég az előrejelzések alapján a magyar kereskedőknek "rémálom", a vásárlóknak pedig a "mennyország" eljövetelét jelenti.
Az Amazon.com nemrégiben megnyitotta Szlovákiában a kelet-európai logisztikai központját, innen fogják kiszolgálni a magyar megrendeléseket is. Ezzel a lépéssel nagyban csökkenthetik a szállítási költségeket és a szállítási időt is!
A kezdetben könyvek, divatcikkek árusításával foglalkozó cég mára már szinte mindent árul! Áraik sokszor messze a konkurencia alatt találhatók, ezért is félnek sokan a 2013-as évtől a magyar piacon.

A másik nagy belépő az idei évben a TESCO lesz. A kereskedelmi hálózat megnyitja Magyarországon is az online áruházát, amin keresztül a fotelből is el lehet intézni a havi nagy bevásárlást. Nagy-Britanniában és Nyugat-Európában már sikerrel működtetik a webáruházat, ezt próbálják meg most hazánkban is meghonosítani. Sokáig vártak ezzel a lépéssel, ám az elmúlt években a magyar társadalom is egyre nagyobb mértékben használja az internetes vásárlást, így immár szükségszerű volt a piacra való betörés.
Kérdés azonban, hogy milyen árakon, milyen határidőkkel és ami a legfontosabb, milyen színvonalon fogják a szolgáltatást kínálni?

Minkét szereplő meghatározó lehet a magyar piacon is, de valószínűleg nem az első pillanatoktól kezdődően. A magyar online szokások sok téren különböznek a külföldiektől, így egy kis aklimatizációra mindenképpen szükség lesz.

Kíváncsian várjuk az áruházak indulását, és persze azt is, hogy milyen hatással lesz ez a jelenlegi webáruházak forgalmára is? Csőd, átalakítás, termékbővítés, vagy termékcsökkentés lesz az, amire a vállalkozók kényszerülnek? Vagy egyszerűen csak új szereplőkkel bővül a választék, és drasztikus hatás nem következik be?

Mi az Ön véleménye? Ossza meg velünk gondolatait!



Ne maradjon le a következő cikkünkről:
iratkozzon fel most a blogértesítőnkre!

Cikkek


címkefelhő

Adwords Ajánlatkérés ÁRAJÁNLAT ÁSZF bemutatkozó cég bővítés családbarát árak egyedi megoldások egyedi elképzelés weboldalak felújítása frissítések grafika híreink Honlapok Honlapkészítés Honlapfelújítás Honlaptervezés ingyenes árajánlat körlevél kampányok karbantartás Keresőoptimalizálás wablap-készítés weboldal készítése kialakítás kivitelezés KLSoft látványtervek magánszemély megbízható megfizethető megoldások Hírlevél megvalósítás mindenkinek PHP Referenciák Rövid határidő rugalmas ügyintézés Segítünk sikeres szervezetek szolgáltatások tervezés ügyintézés Blogbejegyzés vállalkozás webáruház webes megoldások weblap Weboldal weboldal-karbantartást Webprogramozás